Invaze 2015 21-28.9.2015

kronika » Invaze 2015 21-28.9.2015

Hanka, Čódl, Mlčící, Lahvoň, Baz+1, já
sepsal: já

když jsme minulej rok v českym Grang kaňonu potkali tuhle fajn particku, říkal jsem si jaky by bylo fajn s nima na jejich pravidlenou Invazi vyrazit příští rok. Rok vzala voda a dorazilo mi zvadlo na Invazi 2015 směr Česká Kanada. Sraz v 9:30 u sloupu na hlavaku byl jasna zprava a kromě Indiána jsme byli komplet jako minulej rok na Smaženicovym. Vlakem jsme se odebrali do Horní vsi u Telče. Bazovi v prvních několika minutách vandru prasklo v uchu vod báglu a okamžitě se zažal shánět po jehle, niti a někom kdo mu to zašije. Jak už je dneska dobrým zvykem byla výluka a poslední kus cesty se jelo autobusem. Jak nam rekl pracovnik CD, "to by jsme vam nemohli udelat aby nebyla vyluka". Z horní vsi jsme nalezli na zlutou a po ni sli az k hranici Ceach a Moravy kde se vyloup jednak libivej asi mysliveckej sroubek s libovýma křesíkalama a jednak dál v lese krásnej trempskej kem se srubem. Zvolili jsme ten kemp a za libých tónů z mojí kytary, kterou Hanka přinutila hrát se zasedlo k ohni. Chrápal jsme s Lahnvoňem ve venkovním podkroví srubu jako v bavlnce. Druhej den se vyrazilo dál po žlutý směrem na Javořici. Po prohlídce vysílače jsme se utábořili u Sdánky páně těsně pod vrcholem Javořice. Rozdělal se oheň, skočili jsme do Habrmannovy kovárny pro pivko kde jsme příjemně pokecali s Habrmanovými kterýžto se ukázali jako dobří lidé. Pověděli nám o každoročním vítání jara u nich na kovárně což mě nadchlo jako námět na další tremp. S pár petkama jsme to s Lahvoněm vyfuněli zas nahoru k ohni a za všeobecnýho veselí keacli dlouho do noci. Další den se pokračovalo Horního bolíkova, kde jsme se občerstvili v místním pensionu, pokecali s majitelem a dozvěděli se, co je to Kloš. Va nečer jsme se uchýlili k místním lomům, který se bohužel ukázali jako funkční s dvousměnným provozem. Ráno se pokračovalo Přes pole do Studený, kde jsme doplnili potraviny, občerstvili se a pokračovali budem do Heřmanče. V Heřmanči jsme zalezli do lesa kde se vylouplo krásnej skautskej tábor, samozřejmě už zazimovanej. Na kraji jsme rozbili ležení a zasedli s kytarou k ohni. Seděla s ní teda jenom Hanka, páč ostatní neumí a u Baze bylo nebezpečí že ji zničí. Ráno jsme pokrařovali přes kopečky do Valtínova, kde jsme se sešli s Lahvoňovým dobrým kamarádem Ťanem a jeho družkou. Dali jsme občerstvení v zahuleným motorestu (z přepálenýho oleje) a pokračovali dál na místní soustavu rybníku pod rozhlednou U Jakuba. V lese jsme se utábořili a páč Ťan dovez spousty kořakly, tak se vydrželo u ohně až do brzkých ranních hodin. Ráno byl výlet na rozhlednu bez báglů který  hlídal Čódl páč dostal sr*ačku a nechtěl riskovat výstup na rozhlednu. Na zpátční cestě jsme našli letos duhýho kotrče (první byl u tý trempský osady první noc) a už s báglama pokračovali k Ďáblový pr*deli což byl takovej zlatej hřeb tohodle vnadru. Focení na tomhle místě nebralo konce a vyhnali nás vlastně až turisti, který se chtěli taky vyfotit. Dál se šlo na Nový Svět, kde byla udělaná samoobslužná pípa s pivem a limem. Ukázalo se to jako nejen občerstvení, ale i skvělá atrakce. Lahvoň si omylem natočil limonádu a začal okamžitě nadávat. Naštěstí jsme na ni mel chuť a tak se nemusela vylejt. Dál se šlo do terezína, kde se k naší cestě přidal cyklistickej závod, což nás slušně votravovalo. V Terezíně jsme uhli do lesů a šli směrem na Kaproun, což měla bejt naše konečná. V lesích před Kaprunem jsme udělali poslední tábor u hlubokýho potoka. Zašli jsme s Ťanem a Lahvoněm do Kaprounu pro pivo a zděsila nás cena Plzničky 38,- korun! Cestou jsme slušně zakufrovali a cestu si tak natáhli možná na dvojnásobek. Večer byl s kytarou už takovej smutnější, páč se druhej den jelo domu. Ráno jsme udělal letos první smaženici, protože právě začali trochu růst houby. Sbalilo se a mazali jsme do Kaprounu na Vlak.